Сайнс здобув поул, ставши переможцем Гран-прі Мексики.


Феррарі була близька до другого дубля поспіль, але Ландо Норріс вирішив "розбити" дует Скудерії.

У неділю, 27 жовтня, на трасі імені братів Родрігес відбувся Гран-прі Мексики, який завершився тріумфом гонщика Феррарі Карлоса Сайнса.

Другим до фінішу приїхав Ландо Норріс (МакЛарен), а третім місцем довелося задовольнитись напарнику переможця Шарлю Леклеру з Феррарі.

Тижнем раніше Шарль Леклер говорив про настрій перемогти у США, і він там переміг.

На цей раз Карлос Сайнс висловив бажання ще раз здобути перемогу за команду Феррарі, перш ніж завершить свій шлях у Скудерії. І він це зробив.

Незважаючи на те, що іспанець не найкращим чином розпочав гонку, Макс Ферстаппен зміг краще стартувати і вже на першому повороті вийшов вперед, ставши лідером. Сайнс, усвідомлюючи ризик, вирішив не ризикувати і просто зійшов з траси, добровільно поступившись позицією Максу.

Зовсім провальний вікенд вийшов у Серхіо Переса. За домашніх трибун він примудрився неправильно зайняти позицію на старті, за що потім отримав штраф +5 секунд.

Старт гонки не обійшовся без інцидентів. Алекс Албон і Юкі Цунода не змогли знайти місце на вузькій ділянці. В результаті гонщик команди Вільямс вдарив у колісо РБ, що спричинило його зіткнення зі стіною. На жаль, Албон також змушений був покинути гонку через пошкоджену передню підвіску.

Інцидент спровокував виїзд автомобіля безпеки — це вже друга така ситуація за останні дві гонки (Бернд Майландер, здавалося б, активно виконує свою роботу). На повторному старті Ферстаппен не дав жодного шансу Сайнсу, за яким слідували Норріс, Леклер і Гемілтон.

Проте на дев'ятому колі Карлос вирішив здобути перемогу над Максом, використавши його ж тактику: на пізньому гальмуванні в першому повороті Сайнс обійшов суперника та знову захопив лідерство.

Можливо, це якимось чином позначилося на Ферстаппені, адже важко знайти логічне пояснення подіям, які відбулися після цього.

На наступному колі Ферстаппен отримав натиск від Норріса, що викликало спогади про події в США. Ситуація призвела до контакту та кількох виїздів за межі траси.

Леклер скористався ситуацією: поки двоє гонщиків, які борються за титул, опинилися поза трасою, монегаск без зайвих зусиль обійшов їх. На горизонті вже виднівся другий поспіль дубль для команди Феррарі.

"Нагорода" зустріла свого героя двічі. Судді ухвалили рішення окремо розглянути два інциденти між Ферстаппеном і Норрісом, внаслідок чого нідерландець зазнав двох 10-секундних штрафів.

Повернемося на мить до середини пелотону, щоб повідомити, що Фернандо Алонсо змушений був заїхати в бокси і не зміг повернутися через технічні неполадки у боліді. Так закінчився 400-й етап у кар'єрі дворазового чемпіона світу.

Захоплююча битва відбувалася між пілотами трьох команд, хоча, можна сказати, що фактично це була боротьба двох колективів. Якщо Расселл і Гемілтон продемонстрували взаємну доброзичливість, то Лоусон жорстко діяв проти Переса.

Їхня битва виявилася досить інтенсивною, що, можливо, спричинило ушкодження на автомобілі мексиканця. Суддівська колегія не винесла жодних покарань.

Хвилю піт-стопів серед лідерів запустив Ферстаппен, якому належало відстояти 20 секунд. Після такого шансів не те, що на перемогу, а й на подіум, у нього не було.

За темпом Гемілтона на харді стало зрозуміло, що жорсткі шини на той момент були оптимальним варіантом. І тому всі інші теж ставили собі хард.

Після цього настав звичний момент тиші, що тривав до 51 кола, коли знову розгорілася запекла боротьба між Расселом та Гемілтоном за четверту позицію.

Норріс тим часом дедалі ближче підбирався до Леклера, який зрештою не витримав: на 63-му колі під час виходу з останнього повороту болід Шарля повело в бік, через що тому довелося робити все, щоб не опинитися в стіні.

Ландо, безумовно, зайняв другу позицію, знищивши надії Феррарі на ще один тріумфальний дубль.

За шість кіл до фінішу боротьба двох "срібних стріл" усе-таки завершилася. Гемілтон пройшов напарника і посів місце одразу за лідируючою трійкою.

На останніх колах одразу три пілоти вирушили в бокси, щоб поставити найшвидше коло. Цікаво, що коаліція Лоусона та Переса не змогла протистояти Леклеру, який і забрав додатковий бал.

У цьому етапі Феррарі здобула перемогу над Ред Буллом. Крім того, італійська команда піднялася на друге місце в Кубку конструкторів, і тепер має на меті обійти МакЛарен, відстаючи від нього всього на 29 очок.

Сайнс, здобувши свою четверту перемогу в кар'єрі, отримав титул гонщика дня.

Ситуація в особистому заліку також злегка змінилася. Леклер, найімовірніше, вибув із реальної боротьби за титул, тоді як Норріс скоротив своє відставання від Ферстаппена до 47 балів. При цьому Леклер все ще претендує на те, щоб обійти самого Норріса.

Серед інших досягнень слід акцентувати увагу на виступі команди Хаас, яка змогла вивести обидва своїх автомобілі до ТОП-10. Американська команда активно працює над тим, щоб закріпити за собою шосту позицію в командному заліку.

Підсумкова класифікація

За тиждень відбудеться Гран-прі Бразилії, що завершить трисерійну гонку етапів.

Related posts